Bize Ulaşın

Şu an site de 33 kategori de bulunan 2921 film 39637008 kez izlenmiş ve 3907 kez yorumlanmıştır.

Batman : Kara Şövalye Yükseliyor izle Türkçe dublaj Full

IMDB puanı
Yapım
Oyuncular
Yönetmen
Süre
Orijinal İsim
Eklenme Tarihi 10 Kasım 2014
Fragmanı İzlemek İçin Tıklayın

Part1

Part2

Part3

Part4

Part5

Part6

TekParçaHD

Sorun Bildir

Sorun BildirClose

SORUN ÇÖZÜMLERİ

Bu yazıya 25 yorum yapılmış.

EN BEĞENİLEN YORUMLAR

türkçe dublaj ne zman çıkar admin ?

16 Eylül 2012 00:33 meraklı

    Belli Olmuyor. Torrent Sitelerine Düştüğü Anda Sitemizde Olucaktır. Tahminim Önümüzdeki Hafta Çıkar.

    16 Eylül 2012 00:49 admin

    zaten çıktı iyi seyirler

    28 Ocak 2013 01:24 Gülşah

yeni film çıkacak mı

18 Eylül 2012 18:28 isimsiz

türkçe dublaj ne zman çıkar admin ?

21 Eylül 2012 01:12 mensur

tr dublaj ne saman gelyr admin abi

28 Ekim 2012 01:54 sabri

tr dublaj diyerek milleti niye kandırıyorsunuz ki, hem alt yazı hem görüntü kötü

30 Ekim 2012 01:31 özgür

admin cok terbiyesizsiniz ya rezilsiniz hatta.. tr dublaj diyorsunuz alt yazi cikiyo turkceden haberiniz yok burda adminlik yapiyorsunuz.

09 Kasım 2012 18:44 kaan

cikin sokakta simit satin daha iyi.. yok yok hatta yapmayin siz simite de su böregi dersiniz.. beyniniz sulanmis ya hani,,

09 Kasım 2012 18:45 kaan

flımden anlamazmısınız sız..batman gıbı bır flım turkce dublajmı ızlenır gıdın baska flım ızleyın kreş terkmısınız okumanız yokmu acın ızleyın

16 Kasım 2012 05:00 ömer

izlediğim en muhteşem en şahane en olağanüstü filmdi, muhakkak izleyin …

16 Kasım 2012 16:18 nigar

Hayatımda izlediğim en iyi film LOTR serisi Ve BATMAN Serisi ya . BATMAN cok etkiliyor harbiden LOTR da öyle

16 Kasım 2012 19:13 Şükrü Kara

bu filmin devamı gelir o kızı koruyan adama ne olduğu gösterilmedi benim fikreme göre gelir sizin fikrinize göre ?

17 Kasım 2012 16:46 baran

Beyler 1 film daha çakar o mezarda batman yatmıor.Ve maskeli adamaa ne oldugu belli degil.

18 Kasım 2012 00:26 Furkan

videoslasher sitesinden izleyin TÜRKÇE DUBLAJ bilip bilmeden saçam sapan yorum yapmayın Saygısızlık emegine saygı duyarak bari teşekür edin ADAM OLUN BİRAZ

20 Kasım 2012 04:34 james fox

Ben İNGyimi ezberledim . Yoksa Bu film benim dilimdemi Konuşuyor. Film türkçe dublaj arkadaşlar. İzlemeyenler ise marsdan gelmişdir heralde.

22 Kasım 2012 21:23 şahan

Brak

23 Kasım 2012 21:59 Mustafa

Teşekkürler…

26 Kasım 2012 02:25 volkan keys

face de paylaşma eklentisi çalışmıyor…

26 Kasım 2012 02:27 volkan keys

film türkçe dublaj beyler sorun yok yani

26 Kasım 2012 10:16 alihan

tek parçada son bölüm açılmıyor ilgilenirseniz iyi olur.

12 Aralık 2012 20:20 adem

Amerikalılar bir kere daha kurtuluyor.

12 Aralık 2012 20:55 adem

4. PARTTAN SONRA SES ÇOK AZ DUYULMUYOR BOŞA İZLEMEYİN

05 Mart 2013 05:27 EREN

Kas ki hiss elediyimiz her seyi ifade ede bilecek qeder guclu sozder olaydi. Bu kinoya baxanda bele seyler hiss eledim.

31 Mart 2013 23:29 Nurlan

sitenın adı full hd ama filmin hd likle alakası yok.

19 Nisan 2013 20:18 ismail

FİLM HAKKINDA GÖRÜŞLERİNİ PAYLAŞ